недеља, 2. август 2009.

Odbrana i poslednji dani Jovine poezije

KIJEVSKI
Genijalno, to znači biti neponovljiv, svaka čast!!!!

JOVA
(..sa jos tri uzvicnika.. znaci mislio si ozbiljno KIJEVSKI HVALA TI (i meni za trud)
GOST
Jova je umetnik, dobar umetnik, dosledan, originalan, vickast. Njegove pesme imaju preglednu formu, zanimljive i prepoznatljive slike, zgodne obrte, naizgled plitka, ali ipak duboka značenja. On maskira svoje lirske subjekte u seoske nošnje. Njegova naracija je namereno "seljačka". U njegovim transformacijama na delu je uvek "veliki duh". Kada se prodje kroz njegove predele, na cipelema ostaju tragovi balege i sena, medjutim u glavi se javlja retka svežina.
BUNDOLO:  
Vasu poeziju ne razumem! Kakva je to poezija, bez (ikakvog) smisla?
Webman:  
To je Jovina poezija! On zna i šta je - nazimče!
JOVA: 
 DOBRO JUTRO, I HVALA TI VEBMANE za odbranu moje poezije!
Pa, sigurno da znam.. NEZNAM ko JE vikipedia, ali on ga bolje zna...
Nazimče je svinjce krme od godinu dana na pr.. ali sto ja.. stotine puta sam čuo..
al to bilo ranije..
WEBMANE, SIGURNO DA JE U BGD-u SADA VRUĆINA VELIKA?!
(Sa petnajst-sesnajst da godina prvi put u Bgd-gradu... )
WEBMAN: 
  Jovo jeste vrućina, u pravu si. Nego sljaka neki klima uređaj tu gde sam lociran, pa je OK.
BANE: 
Јова је (mega)цар! Смисао? Како се осете песме.?!. Речи имају, поред значења, и звучање, које постаје све битније. А преплетај асоцијацја? Редуковани искази! Склапање и расклапање смисла...
JOVA
 - HVALA. kad budem mog'o javicu se...
BUNDOLO: 
Priznajem da je ova poezija smesna. Mozda tome i tezi. Ironicna: blago i nedovoljno. Poigravanje sa povrsinom, iziskuje bolji pristup. Meta koja se cilja, nije “dometnuta”. Ostao je na pola puta. Ovde dubinu slutim. Oslobodi me slutnje. Nateraj da zaboravim dubinu. Ako tome tezis? Igraj se povrsinom(ruralnom ili urbanom, nebitno). ("bez smisla?"-pitam te. A to odgovaras, sasvim ocekivano. Odmakni se jos malo.)
WEBMAN: 
Najbolja ti ova -- "dušek mi majko izveži" Samo čini mi se da je pravilan naslov - dušek mi majko izvezi...


Нема коментара: