субота, 15. август 2009.

GOST: IMATI smisla za umetnost

LET 3 mi se nikada nisu sviđali niti sam ih slusao OSIM što smatram DA su, na neki nacin, new primitivs. Za mene ONI nemaju neku veliku umetničku vrednost jer mislim da svojim nastupima (samo) OPISUJU situaciju na našim prostorima koja je jadna.
Dok je Darko odličan umetnik mada ga nikada nisam slušao. ZATO sam gledao dokumentarni i kratak isečak o njemu...
ON živi skromno u Parizu, u potkrovlju, jede sendviče KUPLJENE od uličnih prodavaca, vozi trkaČKi bicikl...
Stan koji JE verujem garosnjera pun JE muzičke opreme koja je razbacana, i to mi se sviđa jer baš biće da je... ON Boem...
Čitao sam da su ga prošle godine pretukli, a on ipak kaže da će se opet VRATITI da svira zbog ljudi, što je vrlo odlično!
Da, jeste: BAŠ je ODLIČNO!
Čitao sam da sa "Cargo orkestrom" nastupa na poznatim festivalima, i mislim da je osoba koja ima smisla za umetnost.

Нема коментара: