недеља, 23. август 2009.

GUGLANA: Idemo dalje

I ja vas volim.
Zato, idemo dalje!

Mi idemo mnogo dalje.
Kada? Sada, ovog trenutka.

Ipak se čini da idemo dalje.
Tako je! Idemo dalje, biće bolje.

Sutra oko podneva
ići ćemo dalje.

Dalje idemo pešačkom zonom
po sistemu sam svoj majstor.

Idemo dalje, pa dokle stignemo.

Mi dalje idemo laganim hodom.

Idemo dalje u nove pobede.
A mi u nove poraze!
Reklo bi se da smo na istom.

Dalje produžavamo do tri kule,
pa pored reke.
Onda, uz obalu.

Idemo dalje, pa šta nam Bog da.

Bolje da ne idemo dalje.
Jer kako ćemo da se vratimo?

Znam da smaram,
ali, hajde, idemo dalje!

[No.15]

4 коментара:

Unknown је рекао...

idemo dalje, kako god okrenes, mora se dalje, htjeli to ili ne....

ma sjajan si, kralju pisane rijeci

Infinitum је рекао...

e, pa hvala, Dunja.
i, naravno - idemo dalje!

Unknown је рекао...

ma naravno, samo naprijed....znas kako kazu "idemo dalje, za iste pare" :))))))

Infinitum је рекао...

Da, tako se govorilo...
slozio bi se.
:))))