недеља, 30. август 2009.

Mirno teku reke

Mirno bez TRUNKE uzbuđenja u sebi
posmatrajmo kako reka teče.

Recite mi sa kim da podelim
ovu reku suza?!

Život, kao i reka,
teče nizvodno.

Oni su živeli pored reke
koja je mirno tekla
ka svom dalekom ušću.

I dalje se vozimo dolinom reke...
U dnu kanjona se nazire korito reke.

Šareni leptiri lete pored reke.

Treba znati mirno
i DOSTOJANSTVENO
otići na obalu reke.

Pogled iz aviona na reku.

verovatno je to
ta reka.

Panorama grada
i kameni most
preko reke.

Slap je istovremeno
i izvor reke.

Srebrna površina reke.

MNOGO SVETA se
okupilo pored reke.
Ne zna se razlog?!

Muž mi je upao u reku.
A meni - žena!

Ulazak u hladnu reku
trajao je preko sat vremena.

Da mi je samo znati
kuda ova reka teče?!

[23]

4 коментара:

Unknown је рекао...

sve rijeke teku svome uscu, mirne, neobuzdane, plahe ili hirovite, na kraju toka nestaju u sveobuhvatnosti prostora ili vremena...i svaka kapljica vode neku svoju pricu ima, neku svoju boju pod duginim pogledima, nevidljivu nezainteresiranim ocima...samo umjetnicke duse mogu razaznati sva ova dogadjanja.....odlicna igra rijecima...

Infinitum је рекао...

Kada gledam kako teku reke (Dunav, na primer), to zna da me učini jako tužnim. (:
možda je bolje biti na (sigurnom/bezbednom) odstojanju od reka?!

Unknown је рекао...

uvijek nas plasi snaga prirode, koja je neobjasnjiva i neunistiva,nepojmljiva nama koji imamo neka ogranicenja u sebi...zato rijekama i iskazujemo postovanje...

btw, tko manje zna, duze zivi :)))))))

Infinitum је рекао...

a ja znam za onu izreku - ko manje zna, manje pati... Slicno...