среда, 26. август 2009.

GUGLANA: Ništa mi više nije važno


Nijedan dan u nedelji
meni nije važan.

Ima onih koji stalno govore:
ma, nije važno.
Ja ih pitam: šta jeste važno?!

Nije elegatno rešenje,
ali nije ni važno.

Nakon toga ništa ti više
nije važno.

Nije važno njeno ime
kao što nije važno ni njeno
prezime.

Nije važno,
pričaj mi o sreći!

Nije važno što je ružna.

Uopšte nije važno gde sam
i sa kim sam.
Samo da nisam sâm!
To me užasava.

Posle nje ništa više
nije isto.

Nije važno šta se priča:
važno je ono što živimo.

Nije važno ime proizvođača
jer meni
ništa nije potaman.

U mom selu
ovca je važan
poljoprivredni proizvod.

Ona kaže da nije važno
koje boje je njena kosa.

Nije važno kada ste rođeni.

Isto tako
nije važno što je
on najobičniji
prepotentni konj.
Jer da nije konj,
bio bi magarac.
I to impotentni.


[No. 18]

2 коментара:

Unknown је рекао...

Jedino sto je vazno, to je disanje, a mozda i ono nije vazno, ako ga ne znas pravilno koristiti :)))))

sjajna pjesma....

Infinitum је рекао...

Svidja mi se ovo na kraju...
:)