уторак, 11. август 2009.

Gost: Crossing the street [3]

1.
PRELAZIO sam preko ulice, ne i zebre jer volim životinje...
I dok sam bio pri tome, navešću da sam sreo komšiju koji je bio sa mnom u zatvoru, pa smo se i pozdravili.
I zaista: način na koji se prelazi ulica dosta objašnjava ljude...

2.
DOSTA
toga zavisi u kojoj zemlji i gradu, kao i delu grada prelaziš ulicu i na koji način...
Ponekad i samo zadrzavanje na semaforu znači nevolju, i dovoljno je da neko pomisli da si jedna od prostitutki ili diler...

3.
POMISLIO
sam ubaciti na youtube scenu kada prelazim ulicu.
mada me mrzi da se logujem tamo sto se vidi iz mog Gost pseudonima...
Možda budem imao volje?!

4.
POKUŠAO
sam da uploadujem ponovo jer zvuk je bio veoma loš, s obzirom da sam ubacio i malo muzike...
Mislim se da je zbog toga sto sam u trenutku ubacivanja na jutjub i gledao fajl.
Upravo uploadujem jovo-nanovo...
Kad zavrsi processing staviću link...

5.
LINK
- download

6.
NADAM
se koliko-toliko da nije los video-klip koji sam nastojao sklopiti jer znam da sam mogao bolje.

7.
ŠETNJA
je bila duž 5. Avenije, pa sam skrenuo u 27. west street tj. do hotela da zapalim pljugu prije nego udjem u Njujork.

Нема коментара: