четвртак, 13. август 2009.

Najgore (ni)je prošlo

Ali to je prošlo!
Meni samo nije jasno: šta?!
Ma, važno je da je od tada
prošlo pola godine.
To jeste VAŽNO.

Ja mislim da najgora kriza tek PREDSTOJI!
Ko si ti da bilo šta misliš?!

Najgore je prošao najbolji.

Što je najgore, svuda okolo je ĐUBRE.
Baš ga ima.

Deset godina je prošlo kako...
Ma, STO GODINA je prošlo, a ne deset!
Misliš: sto godina samoće?

Najgore su prošli vojni PENZIONERI,
ali zato ONA nije prošla u finale!

Najgori dio recesije prošao!
Nitko mi ništa nije javio.

Najgore je prošla štamparija
mada sam ja prošao sve!
I sito, i rešeto...

Šta je ODAVNO prošlo?
Ponoć.
A zauvek?
Proleće.

Najgore je prošao kapiten
naše fudbalske reprezentacije.

Od TADA je prošlo
oho-ho vremena...

Ona kod kuće rinta najgore poslove
dok njen muž i deca gledaju TV-program.

Nije bitno.
Šta jeste bitno?
Bitno je - možda.

Nije svaka AUTOMOBILSKA guma
za svako vreme.

Odavno tu Ilira više nije
jer nije bilo tonskog biranja signala!

Radost nije dugo trajala,
i odatle se nije micala.

Najgore su prošli milijarderi.
Rus Roman Abramovič, na primer.

Ništa bolje nije prošao ni moj drug iz klupe.

Proteklo vrijeme nije prošlo...

Najgore od svega je slika pored teksta.
Razlog nije bitan.

Bilo je to za njega najgore moguće iskustvo.

Prošao prvi nosilac TURNIRA.
Ipak, njegova igra nije prošla.

NIJE grad za štikle...
dok nije puklo.

Nije se više javljao
jer sažima sve najgore OSOBINE
što OPET...

Premijer smatra da je najgore PROŠLO.

[3]

2 коментара:

Unknown је рекао...

Ma ovo je sjajno, svaka vijest na poseban nacin interpretirana, je(a)dna svakodnevnica iz google (ili novinskih) napisa, i pjesma i aforizmi i ona istina sto udari posred lica, pa kako bude. Ma sjajno, treba te izabrati za Kralja pisane rijeci svakodnevnice. Ide tebi ovo jednako dobro kao i proza.

Infinitum је рекао...

da. svakodnevica je tu prisutna od pocetka do kraja. Sveprisutna.