петак, 29. мај 2009.

SETVA KUTENA: Ana Karenjina

Ko je pročitao knjigu ZI Webmana "Repriza reprize" dobro zna šta je "literarna baruština". Spram te močvare, "Megalomanija" je obična "Ana Karenjina".
U toj, Webmanovoj primordijalnoj čorbi, poluuspelom eksperimentu rekapitulacije teorije evolucije, ja sam nastao: T-Rex sa krilima leptira i u belim "nike" patikama. I njemu samom, ZI Webmanu, iz glave je izraslo limunovo drvo sa ukusom migrene...
Arjuna, prizivaš sadomazohizam, Webmanov sadizam i svoj mazohizam, i ja ti savetujem: bolje nemoj!
Pogledaj sledeći fragment iz RR-a:
"Subotnje decembarsko jutro tek je započelo. Šolja čaja je ispijena. U stvari, to nije bio čaj: u čašu mlake vode dodao sam dve kašičice "Cedevite", i kašičicu meda. To je moj jutarnji napitak. Radijator pored kreveta i dalje je hladan. Neprijatno je dodirnuti ga. Ipak, podnošljivo je jer ostali radijatori u stanu greju.
Neću ustati iz kreveta već ću uzeti dnevne novine da ih čitam, rešavam "Sudoku"..."
Da si pristigao ranije, u vreme mrcvarenja mrcine Rob-Grijea, imao bi samo reči hvale za naše novo mega-ultra-carbon fiber-"fresh- trash" literarno delo.
RR, die in hell!

1 коментар:

Amika је рекао...

Čekaj, sačekaj malo... Kako to "literarna baruština"?

RR može da bude jedino "kaljuga" ali sa NOVITETIMA I KVALITETIMA.

Onda, ko god je čitao Židove "Močvare", jedan od najboljih kratkih romana IKADA napisanih, ovo "literarna baruština" može da shvati kao pohvalu. WebMan je dobar, mada ipak nije kao Žid. Možda će postati?

Imam i predlog: naše novo mega-ultra-carbon fiber-"fresh- trash" literarno delo je
naše novo mega-ultra-carbon fiber-"fresh- trash" LIMUNASTO delo.

Inače, ja limune volim, jedem ih kao jabuke...