среда, 6. мај 2009.

Ne mi dihat za ovratnik

Veoma sam skeptičan kada treba uvesti novog junaka u “Megalomaniju”. Eto, na primer, Arjuna Stromentato: ko je on, i šta hoće?! Za početak, znam da čita onlajn verziju “Megalomanije”. Tu i tamo ostavi komentar koji to potvrđuje: “Nitko nije savršen”, kaže on. To se odnosi na Setwaha, a ne na Webmana: Setwah nije savršen (kao da je to teško primetiti).
Za Webmana, Arjuna ima sledeći komentar: “Moram te upozoriti da danas nisi ukusan, kao inače.”
U redu je, Arjuna! Biti ukusan znači… Ništa ne znači! Ali, hajde, tretiraću te ozbiljno, pružiću ti šansu. Ja sam od onih koji sve i svakoga shvataju ozbiljno. Međutim, to je pre mana nego vrlina.
Na kraju komentara Arjuna je ipak napisao: “Ispričavam se ako griješim.”
U redu, Arjuna. Tvoja isprika je prihvaćena, uvažena.
Zanimljiv mi je njegov hrvatski. Deluje tako suptilno, drugačije. Čitao bih ga ceo dan! Tako godi, prija uhu, taj odmak od jezika kojim ja govorim.

Нема коментара: