среда, 13. мај 2009.

Maradonin odgovor Marku Aureliju

Dijego Armando Maradona bi Marku Aureliju ovako odgovorio: “Budi razuman i svrsishodan u driblingu”, što bi značilo: budi nerazumljiv protivničkom igraču.
Pre nego što utakmica počne postoji jedan objektivan fudbalski teren, nazvao bih ga fudbalskom supstancijom, koji se izlaskom na igralište dva suparnička tima razbija na toliko, takođe fudbalskih terena, fudbalskih atributa, koliko postoji i konstelacija u međusobnim relacijama svih dvadeset i dva igrača na terenu.
Iz ugla moje pozicije, desnog beka, vidim konstantnu fluktuaciju beskonačne promene odnosa atributa dok prvobitni svet praznog terena postoji samo pre i posle moje egzistencije u trajanju od približno devedest minuta.
Kao odbrambeni igrač, ja vladam veštinom iluzije. Moji driblinzi su nerazumni i nesvrsishodni jer moja glavna ULOGA u timu i jeste da TO ne radim...

Нема коментара: