среда, 24. јун 2009.

In the year 2626...

Gliša-034: Više smisla bi imalo da pevušiš (ili zviždućeš, kako god) "Šumadijski blues", "Blues u parku", "Zašto ne volim sneg"... nego tu meni nepoznatu pesmu.
Nepoznati: Glišo, ti kao da si promoter grupe Smak? Nema potrebe: oni više ne postoje! Ne objavljuju nove nosače zvuka, ne organizuju koncerte, promo-turneje... Jednostavno su out! Izvan vremenskih i prostornih koordinata! Deo su prošlosti, a ne sadašnjosti ili, daleko bilo, budućnosti. Toliko o najpoznatijoj i najuspešnijoj kragujevačkoj rok grupi!
Ostajem pri svom izboru dok sa osećanjem superiornosti koračam kragujevačkim ulicama, potpuno siguran da niko, osim mene, pesmu I remember Elvis Presley ne bi odabrao.
Gliša-034: Nešto me, Nepoznati, nisi ubedio da bi tu pesmu trebalo pevušiti kragujevačkim ulicama. Meni više odgovaraju pesme domaćih rok-bendova. Možda je kompozicija I remember Elvis Presley primerenija za pevanje dok se hoda ulicama Njujorka, Čikaga, Las Vegasa... Memfisa... Na kragujevačkim ulicama ona ne funkcioniše. Kontraproduktivna je.
Nepoznati - Komplikovano je da objasnim zašto pesma I remember Elvis Presley najbolje odražava moj odnos prema Kragujevcu. Zašto je od svih pesama moj favorit. Kada kažem: I remember Elvis Presley, ja mislim: I remember Kragujevac.
Gliša-034 - Za razliku od tebe, Nepoznati, ja se Kragujevca ne sećam: živim u njemu. Četrdeset godina! I, naravno, navijam za Radnički!
Nepoznati - Kada si pomenuo Radnički, i kada sa muzičkih prelazimo na fudbalske teme, nekada sam crveni dres tog kluba navlačio na svoje telo, i istrčavao na fudbalsko igralište... Sa toliko energije i vere u dane koji će doći!
Jedva verujem da taj klub još postoji, da ima navijače, fudbalere, trenera...
Vojkan – Kakvo je u Kragujevcu stanje (državu koja, uzgred budi rečeno, neprestano menja naziv, granice, himnu, zastavu, ustav, broj stanovnika... i stanje u njoj bolje i da ne pominjemo) najsvrsishodnije bi bilo otćutati jedan minut, i otići u fade-out.
Nepoznati - Upravo sam smislio futurističku pesmu o Kragujevcu:
In the year twenty six twenty six
u Kragujevcu će nastupiti grupa Twin Peaks
sa velikim hitom
"Američkom pitom"...
Dalje se zviždi. Nastavak teksta sledi uskoro...

(fragment No. 2)

Нема коментара: