недеља, 2. новембар 2008.

Setwah: Svi moji romani su sumo rvači

Rob-Grije:
"Svi moji romani su komični, šmrc, "Repriza" možda i najviše, oo nee ubicu se!!!" - rekao je plačuci.a suze su mu ulazile s obraza u usta i od toga se zakašljavao i pramenovi šlajma su mu visili sa donje usne sve do brade.
Webman:
- Zašto komični?!Repriza" meni baš i nije komična. Pre je sumorna.
Rob-Grije:
-Webmane,ja sam vec ostareli pisac i moja misao nije više tako britka,čak se i ne secam kada sam počeo da pišem Reprizu i da li sam je uopšte i završio sada u starosti?
Webman:
- Kao čitalac, osećam da tu nešto nedostaje.Imam dovoljno bogato čitalačko iskustvo da osetim da roman izmiče, kako čitaocu tako i tebi, Roby...
Rekavši to Webman se udaljava nekoliko koraka od pisca i vadi pištolj Desert Eagle, i upucuje u pravcu piščeve glave tri metka u savršenoj matematičkoj liniji.
Zašto je pucao toliko precizno? Zašto se razbacivati municijom? Ako je jedan metak bio dovoljan zašto na isto mesto slati još dva?
To je pitanje razuma,ali,odgovori su uvek iracionalni puni mržnje i paklene slasti.

Нема коментара: