петак, 7. новембар 2008.

SETWAH: Emocije

Da sam bogat, baš bogat, enormno bogat, i da sam gospodar severne Zemljine hemisfere, a Kralj Pajaca južne, pozvao bih ga na kafu. Da pričamo, isplaniramo istoriju sveta u narednih pet godina, odlučimo koje ce životinjske vrste izumreti, koji narodi će nestati, kolike plate će imati radnici u Indoneziji…
I svake pete godine Kralj Pajaca dolazi kod mene na kafu, i pijemo kafu godinu dana jer ne može se promeniti svet za pola sata. To je proces, to je posao i pošto sam bogat, baš bogat, enormno, gospodar sam severne Zemljine hemisfere, a Kralj Pajaca južne volim da mi prinesu latino-guzove i da ih jedem presne. Da ih ščepam rukama i razmišljam koji ću prvi da zagrizem: levi ili desni guz? I uvek mi nešto u mozgu pukne, i prvo zagrizem onaj levi. Ne znam zašto, ali ti prvi zalogaji su najslađi i ta početna slast nosi me sve dok se to divno latino-dupe ne raspadne do kosti…
A Kralj Pajaca sedi, prevrće očima, i gleda šta ja to radim sa poklonom sa juga.

Нема коментара: