четвртак, 20. новембар 2008.

Jedna Zemlja, a dve gospodara

Ko sam ja?! Po Setwahu, ništa manje nego gospodar Južne Zemljine polulopte! Ko je on? Gospodar Severne Zemljine polulopte. Dve moćne face, to smo nas dvojica! Naravno, to podrazumeva i da smo izuzetno bogati. Nema moći bez novca.
Šta rade bogati i uticajni ljudi? Na primer, piju kafu. Setwahovo i moje kafenisanje traje oko godinu dana jer uz kaficu rešavamo globalne probleme. To je velika muka jer je ovaj svet bremenit problemima. Baš je bremenit, i svakim novim danom postaje sve bremenitiji.
Naši susreti se dešavaju svake pete godine. Nema potrebe da se češće družimo, a i veoma smo zauzeti sticanjem i gomilanjem bogatstva. Teška je to robija! Možda bi se kinte i odrekli, ali moći - nikako! Mnogo volimo da budemo moćni. I lepo smo podelili planetu Zemlju: po ekvatoru.
Naravno da prilikom naših susreta razmenimo poklone. Setwah meni više se i ne sećam šta ono beše pokloni, a ja njemu latinoameričku lepoticu. Gologuzu lepoticu. Znam da je Setwah slab na njih. I jedva čeka da padne noć da bi mogao da krene sa konzumiranjem svog poklona...
Šta bih ja bez tih naših druženja?! To mi je svo zadovoljstvo na ovom svetu.

Нема коментара: