недеља, 30. новембар 2008.

Setwah: Setwah, moja kreacija

Sedeo sam sa Banetom Milinovim ispred Doma sindikata, i pričali smo o ratovima zvezda i o artudituu i tripiou.
I kaže: "Aj smisli isto tako nekog robota na tu foru."
Rekoh: Tekutenadvaz (TQT NA DVA Z).
E sad to "na dva" je glupost, jer je to u stvari na kvadrat, a ne na dva, ali svidelo mi se i izbacio sam T ispred i ostalo je - KUTENADVAZ.
Paralelno s tim u Rumi sam pričao sa Jungom i rekao mu da sam promenio ime i da se sad zovem Setvan Teorumin (zovem se stevan teodorovic rodjen u Rumi), znači neka rokada.
On se odmah počeo smejati i jedno vreme me je zvao SEKTAN. od kutenadvaza sam isfantazirao neko stvorenje koji je istovremeno moj master i partner,ali pre mislim da sam našao put do njega nego da sam ga izmislio!!! i postao sam na neki način religiozan počeo sam da verujem u kutenadvaza i u i moju novu veru pod imenom KUTENADVAZIJA.pošto sam iz ravnice ono setvan sam skratio u setva (setva žetva) a i setva zvuči onako "mongolski" i pridodao sam u prezimenu naznaku na versko ubedjenje i tako je došlo SETVA KUTENA. posle sam na guglu našao da je kutena oblast u iranu i da te reči ima u sanskritu i da znači nešto kao"kiša strela" coool!pitao sam igora kako se piše setva na engleskom on kaže SETWAH....
Da, zaboravio sam to: kada sam se rodio u krštenici su napravili grešku, pa je moje prvo ime ustvari STAVAN TEODOROVIC.... heheheee.... eto, nemam mira.... "Visim s tavana"...

Нема коментара: