четвртак, 27. новембар 2008.

"Fabula rasa" samo za Vas!

Dragi prijatelji, kolege, moji bliski,
Želim samo da vas obavestim (sasvim neobavezno!) da sam posle raznih avantura sa izdavačima rešila da je najjednostavnije da sama na neki način objavim svoju knjigu prica 'Fabula rasa'. Posto nisam imala novaca za 'stamparski samizdat', jedina moguca varijanta je fotokopir-izdanje. Uzgred, mogu vam reci da izgleda mnogo bolje nego sto sam ocekivala, buduci da sam 10 knjiga vec 'objavila' na ovaj nacin i 5 primeraka se nalaze u biblioteci sponozora za rad na ovoj knjizi, a to je becki KulturKontakt.
U čemu je /moguca/ mana ovog samizdata? U ceni. Cena izrade je visoka, a jedini nacin na koji ja mogu da umnozavam ovu knjigu jeste da najpre sakupim pretplatu /uz adrese, razume se/, pa da za nekoliko dana ispostavim knjigu naruciocu.
Cena jednog primerka za Srbiju je 10 EU /ne smem da se zapetljavam sa dinarima zbog akutne dinamike oko famoznog kursa/, a za inostranstvo 15 zbog troskova postarine.
Molila bih vas da mi malo pomognete u distribuciji ove informacije tako sto cete moj mejl proslediti onima za koje mislite da bi ih knjiga zanimala, ili ih vec obavestiti na neki drugi nacin.
Knjiga se moze naruciti putem ovog mejla
elmar@sezampro.yu
ili na telefon 064 26 36 242, tj. moj telefon.
Kvantitet je tu, 220 strana, a o kvalitetu cete, nadam se, prosuditi vi :))
Hvala svima i izvinjavam se ako sam zaboravila da spomenem neki bitan podatak u vezi sa knjigom.
Naj!
Marija Knežević

Нема коментара: