среда, 26. јануар 2011.

BUNDOLO u gostima kod KP-a

Listajući danas svoj blog, videh da sam svojevremeno objavio nekoliko tekstova/postova sa oznakom - BUNDOLO.
Pa, kada je tako da ih navedem. Meni su aktuelni, a Vama... Odlučite sami...












LET 3 su punkeri iz drugog plana, subverzivci i zabavljaci. Bivsi clanovi punk bendova Termiti i Paraf. Ko je slusao, zna o cemu pricam. Njihova umetnost lezi u umecu i idejama, egzibicijama, ko ih ne voli verovatno ih se gnusa. Mnogi ih gledaju kao cirkuzante, i ne idu dublje u evidentan i eksplicitan, jasan izraz. To je dokaz da su ljudi tupi i plitki. Toliko plitki kada ne vide da im neko mase kurcem ispred nosa. Spektakl koji je svojstven i mainstream politickoj sceni, ciju su kitu ljudi isto tako nesposobni da vide.
Vide a ne vide...

1.
PRELAZIO sam preko ulice, ne i zebre jer volim životinje...
I dok sam bio pri tome, navešću da sam sreo komšiju koji je bio sa mnom u zatvoru, pa smo se i pozdravili.
I zaista: način na koji se prelazi ulica dosta objašnjava ljude...



POSTOJI pesnikinja d. Baš tako: samo d (i to malo, majušno, jedva vidljivo) sa tačkom na kraju.
Ona, otprilike, ovako piše svoju poeziju:







JA ulicu prelazim kako gde. U zavisnosti od toga koliko žurim, i zavisno koju ulicu, ne previše da čekam svetlo ili zebru. Trudim se da uvek sagledam raspoložive opcije.
Što se tiče poštovanja: imam veliko poštovanje prema osobama koje imaju smisla i osećaj za prelazak ulice, a ne samo slepo da slede pravila.


1.
FINO je na groblju, sve nas to čeka. Bolje je da se pripremimo, da znamo.
Ja volim vrane na krstu koje jedu hranu: dušu čovjeka.
U Srba je običaj ostavljati hranu, cigarete... Kao: ako je pokojnik bio pušač, onda mu ostaviš cigaretu jednu, i malo rakije, i uštipaka, i mesa, i hljeba...
I onda dođu vranice moje drage...

Нема коментара: