недеља, 9. јануар 2011.

Popularni postovi No. 2

Od poslednje, decembarske analize rado čitaninih tekstova na blogu KRALJ PAJACA situacija se malo izmenila. Ko zna zašto je to tako, ali jeste!
Dakle, evo nove, januarske liste (a Vi proverite da li je bolja od decembarske):
  • JEDNOM sam u pijanom stanju sa društvom izašao napolje našminkan, i u po frke upali smo u neki malo kulturniji kafić. Kasnije sam skontao da...

  • RTV Beograd je 1966. godine snimio igrani film „Kreštalica“. Kao scenarista je naveden otac srpskog pozorišta. Originalni tekst Nemca August...

  • Grijeova knjiga više ne počiva na stolici pored kreveta već je premeštena nekoliko metara dalje: na policu sa drugim knjigama. Mnogo je ređe...

  • Ja sam na straži u KZB-u u avgustu na plus 35 našao crva u jabuci po koju sam morao da idem preko puta na KOSOVO sa metkom u cevi... Jabuka ...



P.S.
Kao što vidite, volim ovakve stvari.
Analize, statistike... I slično... Tako da će početkom FEBUARA izaći i jedna februasrka lista... Pa, onda martovska... itd... Dok Vam ne dosadi. Vama ili meni, svejedno.

Нема коментара: