понедељак, 10. јануар 2011.

Minuli rad

Lepo je živeti od minulog rada. Divota! Čitaoci čitaju tvoje stare, ranije tekstove, a ti se posvetiš nečemu kreativnijem i zabavnijem nego što je to svakodnevno pisanje novih blog zapisa.
Dakle, opet top lista popularnih i najčitanijih postova sa ovog bloga:
  • JEDNOM sam u pijanom stanju sa društvom izašao napolje našminkan, i u po frke upali smo u neki malo kulturniji kafić. Kasnije sam skontao da...

  • RTV Beograd je 1966. godine snimio igrani film „Kreštalica“. Kao scenarista je naveden otac srpskog pozorišta. Originalni tekst Nemca August...

  • Jutro u hotelu "Saveznici", soba broj tri. Hotel je u neposrednoj blizini aerodroma Tempelhof. Anri Roben sedi na ivici kreveta. Pomalo je n...

  • Bloger TRIDE mi je poželeo da još malo ostanem pri tom, svom, duhu i nastavim da gledam tinejdž filmove. Za razliku od mene, on je "zaglavl...

  • Ja sam na straži u KZB-u u avgustu na plus 35 našao crva u jabuci po koju sam morao da idem preko puta na KOSOVO sa metkom u cevi... Jabuka ...
P.S.
Što sam hteo da uradim, to sam i uradio...

Нема коментара: