субота, 29. јануар 2011.

Vreme je za novo vreme

Otvorim svoj blog, i sve mi deluje tako staro i ruinirano. Crno-beli svet: onaj koji je nestao, koji polako i svakodnevno nestaje...
Zato... Vi već znate šta. Da se ne ponavljam.

  • ::: BEOGRAD ::: Povodom dana Svetog Save, u četvrtak, 27. januara, a sa početkom u 19 h u kući Đure Jakšića u Skadarliji održaće se književn...
  • POSTOJI pesnikinja d. Baš tako: samo d (i to malo, majušno, jedva vidljivo) sa tačkom na kraju. Ona, otprilike, ovako piše svoju poeziju: "d...
  • 1. FINO je na groblju, sve nas to čeka. Bolje je da se pripremimo, da znamo. Ja volim vrane na krstu koje jedu hranu: dušu čovjeka. U Srba j...
  • JEDNOM sam u pijanom stanju sa društvom izašao napolje našminkan, i u po frke upali smo u neki malo kulturniji kafić. Kasnije sam skontao da...
  • LET 3 su punkeri iz drugog plana, subverzivci i zabavljaci. Bivsi clanovi punk bendova Termiti i Paraf. Ko je slusao, zna o cemu pricam. Nji

2 коментара:

Предраг Милојевић је рекао...

Kakva tuga me je obuzela kad sam video da si prešao na novi dizajn!

Infinitum је рекао...

eh, Predraže
dugo sam se opirao,
a onda...