уторак, 2. август 2011.

Pessimus: GOTHICA (je) SATANICA (bila i ostala)

K.P. zna Pessimusa (i rado ga se seća) samo putem Interneta. Izvan tih i takvih relacija - APSOLUTNO ništa!
Ipak, (nazovimo ga: Bundolo-autor) Pessimus je odlučio da i on da svoj prilog ovom blogu sledećim zapisom:

"JEDNOM sam u pijanom stanju sa društvom izašao napolje našminkan, i u po frke upali smo u neki malo kulturniji kafić.
Kasnije sam skontao da ljudi to doživljavaju kao provokaciju i ništa više! U maloj sredini je dosta zajebanija stvar i ako želis da radiš takve stvari onda mora da imas dobru petlju inače si ga nagrabusio.
Nisam popio batine, ali recimo da sam mogao.
Zato savjet ljudima u malim mjestima: ljudi, čuvajte se ako ste gotičari ili gotičarke. Budite to kod kuće ili u prisustvu ljudi koji vas poznaju i koji bi, eventualno, mogli da vas zaštite."

2 коментара:

Jasmina H. је рекао...

čuvati se od ljudi i inače nije loša stvar...sve može da im zasmeta! Jednom sam bila pretjerano ljubazna prema uplašenoj ženi, a njena je kćerka sutra pričala kako sam "opičena", jer tolika ljubaznost nije normalna....

Infinitum је рекао...

Eh, jasmina. teško je sa ovim svetom (ni na dobro nije navikao)
:))