петак, 26. август 2011.

Recept

Kratko UPUTSTVO:
popunite formular,
priložite recept,
svoju fotografiju
KAO i fotografiju jela
i SVE TO
pošaljite na moju adresu.

Pretpostavljamo da je
i ovo jedan od onih recepata
koji će izazvati polemiku
o tome da li su prave
ili nisu prave
A KADA NISU PRAVE
ONDA SU LAŽNE.

Recept sam dobio od rođaka
koji već više od PETNAEST godina pravi pice.
On je najbolji je pica majstor u Sloveniji
I u AUSTRIJI.

Zbog ovog recepta
će se ugasiti italijanski restorani!
Na vama je samo da ga
isprobate!

POSEDUJEM
jedan recept.
PROBLEM JE
ŠTO idu sirova jaja
unutra,  pa me to nekako frka radit.

Recept sam dobila pre jedno 15-ak godina,
ali tad sam bila mlada domacica
pa me je mrzelo da se bakćem
sa ovakvim stvarima.
SADA VIŠE NISAM
MLADA DOMAĆICA
ALI ME OPET MRZI.

Upravo zato sam napisala
knjigu koja se zove
"Recept za ravan stomak".

Recept za ove lepezice
sam videla pre nekog vremena
i od tada sam IH
pravila  više puta.

Recepturu uspešno čuvamo i obogaćujemo
decenijama.
Spoj tradicije i kvaliteta
naš je najbolji recept.

upravo pronadjoh recept moje mame
po kome sam nekad vrlo cesto pravila burek
i sad ste me podsetili
da ga ponovo pravim.

Probao sam mnoge riblje corbe,
volim i da ih kuvam,
ali bih voleo da mi posaljete
VAŠE recepte
za riblju čorbu.

Нема коментара: