недеља, 24. јануар 2010.

Rodonačelnik

Rodonačelnik Jovanovića, Jovan, ima neke šanse ako se g-đa Kutlača razvede od g-dina Kutlače, i sretne novu ljubav svog života g-dina Petra Petrovića?
Ona je u nedoumici da li da vrati svoje devojačko, nemilo prezime, uzme prezime svog najnovijeg muža i postane nova žena sa egzotičnom kombinacijom g-đa Petrović, zadrži prezime prvog već bivšeg muža i u drugom braku...
Isuviše komplikovano!
Ne može to bez nasilja! Neko tu nekoga mora da ubije ili prebije, barem na Balkanu. Danas hoćeš, a sutra nećeš!
Sviđa ti se prezime Kutlača, ali se ne sviđa g-din Kutlača. Ima suviše dug vrat: kao drška na kutlači.
Sreća u nesreći jeste da je g-din Kutlača jedan miran i hladnokrvan gospodin. Ne bi se on ni ženio nego takav je red. Da okolina ne misli da je homoseksualac.
Dobro je da se otarasio te uspaljene Jovanovićke.
E, moj Petre: ne piše ti se dobro...

5 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Ahahaha, ti si lud!
Super!
Prosto se plašim još nešto da stavim u komentar,da ne završi u nekom od sledećih postova :-)

amarilis.online је рекао...

Halo Kajzer, da li i ja treba da se uplašim ? Prilično nova u blogovanju. Ja sam ovo shvatila kao razgovor o literarnim junacima ili partiju šaha. I veoma mi se dopalo. Ako ima nešto što bih treanlo da znam o liku i delu g. Kralja, ajde budi drug dojavi.
Do tada - evo Kralju, da se složim sa tobom, teško to na Balkane bez krvi, može da prođe!

Infinitum је рекао...

Baš sam lud, Kajzere mada se svojski trudim da to ne budEm.
Nešto mi ne uspeva... bar ne u poslednje vreme...
:)
Eto, Amarilis u nečemu se i slažemo!
"Ovo je ovde Balkan..."
(citiram BAJAGU)
"... zemlja iz (košmarnog) SNA..."

Kajzer Soze је рекао...

Amarilis, nemaš čega da se plašiš, ja se to malo zezam, super je Kralj Pajaca.

Infinitum је рекао...

jesam, bas sam super a i smesan sam
kao i svi pajaci
:)