петак, 8. јануар 2010.

Fotografija

Evo me za računarom! Mada se na fotografiji vide samo ruke, znam da sam to ja, Kralj Pajaca! Beogradski bloger.
I, šta me okružuje? Šolja sa čajem, tacna sa keksom, čak dva pakovanja papirnih maramica. Onda plastična kesica u kojoj su "kafetin" i "naproksen", pa ovogodišnji stoni kalendar...
Centralni deo stola zauzima tastatura.
Levo od mene je nenamešten krevet.
U levoj ruci držim komad keksa. Desna je nad tastaturom.
U desnom uglu fotografije je monitor.
Puno je detalja, ali objektiv foto-aparata je neumoljiv. Nepodmitljiv. Sve ih pamti, beleži...
Podloga za miš - i ona je vidljiva, delimično. Plava je... Na njoj piše "Verbatim".
Mada je fotografija nastala pre nekoliko dana, raspored predmeta na stolu je ostao, skoro, nepromenjen.
Sada su tu tri šoljice, tacne sa keksom nema. Pakovanje papirnih maramica je novo, nenačeto...



2 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

I šta se zaključuje iz fotografije?

1.Subejekat je prilično neuredan
2.Farmaceutske kompanije i Verbatim su ga zapravo podmitili da napiše ovaj post
3.Radi se o oćigledno prehlađenoj osobi, pa se svim hipohonderima preporučuje - bežite od njega, možda svinjski grip! U svakom slučaju, vakcinu sigurno nije primio.
4.Boško iz city-ja bi rekao - Ne bi mu škodila depilacija ruku, a možda ni dijeta

Infinitum је рекао...

Kajzer,
zahvaljujem na sjajnom KOMENTARU
:)
pozdrav!!!