среда, 10. децембар 2008.

Strah od života

Šta je strah od decembra u poređenju sa strahom od života?! Kao što je neobjašnjiv moj strah od decembra, slično tako je neobjašnjiv Setwahov strah od života, mada se on trudi da ga objasni, učini razumljivijim. Svoju rečenicu počinje identično kao i ja: "neobjašnjiv je moj strah od..."
I nastavlja:
"... života!"
Druge su to koordinate. Plašiti se od života jeste nešto sasvim drugo nego želeti da decembar što pre prođe i da dođe sledeći mesec - januar.
"Taj strah je najjači baš u decembru. Moram da prihvatim sledeće činjenice: u decembru sam..."
Odgovaram mu: naravno da jesi! Svi smo u decembru!
"... u Barseloni, ne znam španski, još manje "katalan", još sto pedeset evra imam u džepu (kutija "kamela" košta 2.85 evra). Moram da nađem negde novac! Dolazeći ovamo, za sobom sam porušio sve mostove! Budućnost mi je potpuno neizvesna...
Sa druge strane iste realnosti, pisac "Reprize reprize" (zabranio mi je da pominjem njegov nick-name) još uvek nije pročitao Grijea, i trenutno je u devetom krugu decembarskog pakla koji se završava sa početkom nove kalendarske godine."
Komentar: onda ću biti u prvom krugu januarskog pakla. Setwah nastavlja:
"Romančić napreduje kao crv u kamenu. Dobro je, lepo, kada se literatura, život i strah spoje u jedno.
Kada se sutra probudim ponovo ću prebrojati evre u jednom i "Reprizu reprize" u drugom džepu: to je trenutno sve što posedujem..."

Нема коментара: