петак, 19. децембар 2008.

Riberi i Luka Toni

Koliko se Setwah razume i prati fudbal?! Znam da mu je rokenrol fah, ali...
Setwah: Trenirao sam fudbal, igrao desnog beka...
Ja: I ja ga trenirao. Igrao levog beka, onako bez elana... Ko još želi da bude bek?!
Setwah: Ja sa elanom. Rasturao sam desnog beka! A počeo sam kao desno krilo (FK Sloven) jer sam prethodno trenirao atletiku i bio sprinter. I kao atletičar sam bio poznat u gradu pošto sam uvek na tim uličnim, i opštinskim i školskim, krosevima bio prvi. Negde kod kuće imam te medalje. To je bio "AK Ruma".
Ali bio sam smešan na desnom krilu. Sve super: ubacim se, trčeći centriram, i gotovo! Međutim kada se nađem u šesnaestercu, tamo gde treba da se dribla i svašta radi, izgubim se kao pile u magli: nemam pojma! Glup sam za napad, ali zato, brate, čistim napadače i lopte kao hemikalija. I dobro šutiram....
Onda sam u osmom razredu počeo da slušam bend SEPULTURA, i ode mast u propast. Jebo sport...
Ja: Trenirao sam u "FK Radničkom". Nisam voleo da igram u odbrani, a trener me tamo gurao... Želeo sam ja da budem taj koji će da kreira igru, bude trenerova produžena ruka na terenu.
Setwah: Čoveče, i Piksi je odande! Iz "Radničkog"! Inače, bekovi kreiraju igru, koliko se meni čini, i sredina terena, a ti si hteo da budeš finale. Žene to vole: centarfore!
Ja: Piksi je iz Niša, a ja iz jednog drugog grada u kom postoji istoimeni klub. Za centarfore i žene: moja više voli Riberija u Bajernu, nego Luku Tonija. Kaže, da je svetska lenčuga.
Setwah: Tvoja žena zna o fudbalu bar trista puta više nego ja! Sramota! Kako sam glup! Pa, da: Piksi je iz Niša. Eto osnovne stvari, a zasrao sam!
Ja: U redu je! I ja sam digao ruke od fudbala...
Setwah: Za Luku Tonija znam, ali za Riberija ne. Jebi ga, čoveče, sramota!
Glupo je kada kao ja zakržljaš. Tvoja žena ima čak komentar za fudbalere, a ja ne znam ni ko su...
Ja: Riberi je Zidanov naslednik. Blistao je na Evropskom prvenstvu na kom se Zi-Zi oprostio od fudbala. Tad sam ga prvi put i zapazio. Zanimljiv je što ima brazgotine po licu. Želeo je da igra u Španiji, ali Real Madrid i ostali klubovi iz Primere nisu za njega bili zainteresovani, tako da je morao da ode u Nemačku.
Čudno je da igrač koji izgleda onako neugledno (još i te brazgotine na licu. Imao je saobraćajku kada je bio klinja), deluje tako superiorno na terenu! Sve vreme trči napred-nazad, izvodi kornere, slobodne udarce... uklizava... Luka Toni samo podmetne glavu, i sve je OK.
Setwah: Sada sam se setio kada sam video fotografije na Google: stvarno je zver sa onom facom!

Нема коментара: