понедељак, 15. децембар 2008.

SETWAH: RR znak na Ireninom čelu

"I dalje sam hrana "Reprizi reprize". Međutim u našem odnosu se nešto promenilo: prestao sam da budem mesto na koje "RR" dolazi da utoli glad. Nisam nepomična lešina, a ona lešinar. Postao sam i plen i grabljivica.
Menjam se. Naša borba je postala dinamična. Počeo sam da se branim, i ona će morati da napada, a ne samo da se lenjo naslađuje...
"RR" me je sinoć ugrizla sa srce! Nisam joj dozvolio drugi zalogaj jer se tu, u mom srcu, krije nešto što nije za nju, što je protiv nje.
Izašao sam iz stana, i krenuo u pravcu mora. Ka mestu na plaži gde sam poslednji put sedeo sa Irene Santiago. Kutenadvaz je hodao pored mene što je značilo da je RITUAL započeo!
Na plaži sam se ispišao, i krenuo prema gradu da je nađem. Nisam znao gde treba da je tražim?! Ali, moje je da se krećem, a Kutendvaz će je već naći...
Posle nekoliko sati hodanja našao sam je! Pitala je pre koliko dana sam stigao u Barselonu, a ja sam odgovorio:
- Pre tri dana.
Još sam rekao sam da sa jednim čovekom iz Beograda pišem knjigu. Začudila se, i upitala:
- O čemu?
Odgovorio sam da će je već pročitati... Dok sam to izgovarao, Kutenadvaz joj je na čelo urezao RR-znak.
Irena to nije primetila, a mene je začudilo zašto je on to uradio?
To ću morati da otkrijem u danima koji dolaze..."

Нема коментара: