четвртак, 11. фебруар 2010.

Vešanje za testise

Neurodžez smatra da bi ubicu pasa trebalo obesiti za testise, i to naopako da visi naglavačke. Pa dokle izdrži.
Zanimljiv predlog.
Ali, teško je to izvesti u Srbiji na početku XXI veka.
Tako da će se ubica pasa izvući sa zatvorskom kaznom. Odležaće nekoliko godina u Zabeli kod Požarevca.
Tamo će ga ostali robijaši maltretirati, i biće na najnižem hijerarhijskom nivou. Prave ubice i kriminalci bežaće od njega kao od bezvrednog stvorenja. A nadimak koji će mu prilepiti biće - Kučkar.

8 коментара:

Retka Zverka је рекао...

Međutim, javlja se delima oko naziva "kučkar", jer se ista najčešće koristi za ljubitelje pasa.

Infinitum је рекао...

Pa, hajde, onda, predlozi bolji, prihvatljiviji nadimak za Ubicu pasa!

Предраг Милојевић је рекао...

Keromor!

Предраг Милојевић је рекао...

Kako bi izgledao razgovor zatvorenika o ubici pasa i njegov status, o kome je Kralj Pajaca pričao u prethodnom postu?

Ludi Draganče: Kakav je ovaj novi?
Mileta: Smrad. Ubio neku trudnu kučku.
Ludi Draganče: Koliko je dobio?
Mileta: Šest meseci.
LD: Za trudnu ženu? A ja za pljačku banke - deset godina.
M: Psa, ubio je psa.
LD: Nije?!
M: Gazio je kolima usred dana, ispred zgrade.
LD: Tako su i meni ubili psa, sećam se, samo sam za njega bio vezan... Pošalji mi večeras smrdljivog keromora.
M: Da mu izbijem zube?
LD: Ja ću!

(zavesa)

Retka Zverka је рекао...

Predrag je uboo sa predlogom! :-) A dijalog je odličan. Zvuči mi vrlo realno u tim okolnostima.

Infinitum је рекао...

Imam i ja neke nove predloge.
Ali vise o njima u danasnjem postu!
Predraze,
bio se vrlo/veoma inventivan
:)

Предраг Милојевић је рекао...

Osećam veliko gađenje prema zlostavljačima životinja.

Infinitum је рекао...

i treba!
Bolesnici...