петак, 12. фебруар 2010.

Keromor

Predlog za zatvorski nadimak ubice pasa ima i Predrag M. On uređuje blog „Kriza tridesetih “. Njegov predlog je - Keromor.
Predrag čak i opisuje hipotetičnu scenu iz Zabele. Akteri su Ludi Dragče i Mileta, stari i iskusni robijaši.
Ludi Dragče: Mileta, kakav je ovaj novi?
Mileta: Najobičniji smrad. Ubio trudnu kučku.
Ludi Dragče: Pa, koliko su mu odrapili?
Mileta: Šest meseci.
Ludi Dragče: Za ubistvo trudne žene pola godine, a meni za pljačku Pošte - deset godina?!
Mileta: Psa je ubio, a ne ženu.
Ludi Dragče: Psa?! Pored ovolikih zlih i pokvarenih ljudi ubiti psa?!
Mileta: U po bela dana kerušu zgazio kolima. Pa se, onda, vratio u rikverc da je dokrajči.
Ludi Dragče: I meni su tako ubili psa, sećam se.
A toliko sam za njega bio vezan... Večeras mi pošalji smrdljivog keromora da sa njim malo popričam!
Mileta: Da mu izbijem zube?
Ludi Dragče: Neka, ja ću!

10 коментара:

Предраг Милојевић је рекао...

Da, da... To su tačne slike budućnosti ubice. Ubedjen sam da će baš tako biti.

Infinitum је рекао...

valjda ti se tako javlja...
A ja eto prepisujem i dopisujem...
:)
interakcija.

Предраг Милојевић је рекао...

Tvoja je bila inicijativa. I malo po malo, od divx-a napravismo DVD. :)

Infinitum је рекао...

tako napreduje TEHNOLOGIJA...
korak po korak...

Retka Zverka је рекао...

Sad kad sam pogledala "Dashboard", pomislih, kako nezgodna stvar što Predragova fotka stoji ispod naziva ubice pasa, tj. keromora. KP, ima ovde sveta koji ne čita, nego se zadržava samo na naslovima, ali to nije ni tvoj, ni moj problem. Dijalog dva zatvorska sapatnika bi mogao da ide na YouTube; a šta mislite vas dvojica o tome?

Infinitum је рекао...

pa, mogao bi, ali kako
da ide na YOutube?!
i meni je zao sto sam stavio Predragovu fotografiju,
ali mislio sam da je ovo na neki nacin i reklama njegovog bloga?!

Предраг Милојевић је рекао...

Optuživan sam za svakakva dela i nedela, ali za ubicu pasa, keromora, reč koja je, uzgred, i moja kovnica, još nisam.
Retka zverko, kako misliš da postaviš tekst na youtube?
KP, verujem u tvoje časne namere! :)

Retka Zverka је рекао...

Hej drugari, da ne kažem drugovi :-D, mislim, da me ne shvatite (po)grešno. :-P
KP, darling, ništa loše nisam mislila, pravilno sam shvatila tvoju dobru nameru. I jeste to reklama.
PredraGe, kad sam pročitala tvoj dijalog, odma' sam u glavi videla ta 2 lika, scenu i scenografiju u zatvoru...
Meni je palo na pamet, da se to onako dramski odglumi (taman vas dvojica) u audio varijanti, pa da se spakuje uz "prigodnu" video pratnju.
E sad, ako je sledeće pitanje, da li ja to umem da uradim (montažu i sl.)- ne umem još uvek, jer sam tek ponešto iščeprkala na tu temu.

Предраг Милојевић је рекао...

Montaža, kamera, dramaturgija... Pa, ovo blogovanje se razvija do neslućenih razmera. Imaš moj (načelni) pristanak!

Infinitum је рекао...

i ja retka Zverko,
cesto imam lepe ideje ali ih nije tako lako realizovati...
u svakom slucaju,
drago mi je da dobijam saradnike na blogu (a i ja saradjuejm)...