среда, 17. фебруар 2010.

Usne

Slavuj iz Mrčajevaca je poznat i po oblizivanju usana. Nije poznato je zašto on to radi?!
Ima onih koji smatraju da oblizivanje usana može da ima veze sa erotikom. Da potpuno običan pokret kao što je oblizivanje usana može biti nabijen erotikom.
Izvesna Marija smatra da je to najobičnija glupost:
„Koji muškarac još pada na oblizivanje nečijih usana?!“
Nije se predaleko otišlo.
Ne znam da li mrčajevački slavuj zna da stalno oblizivanje usana izaziva njihovo pucanje?
„Ekstremno oblizivanje i grickanje usana izaziva iritaciju kože na i oko usana. Ljudi oblizuju usne zbog osećaja da im se one stalno suše. Ovo je najčešće kod dece, a najbolji način za prevenciju ove neugodne navike jeste obezbeđenje da usne stalno budu vlažne.“

7 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Ha,ha,ha, erotični slavuj iz Mrčajevaca, to bi bio odličan naziv za pank bend.

Retka Zverka је рекао...

Evo, ja sam baš juče oblizivala usne u kafiću, dok sam naručivala piće, pa me drugarica upozorila da to ne radim. Kaže: "Šta će konobar da pomisli!" :-)))))))

BTW, ljudi pre 100 godina sam čula pesmu slavuja iz Mrčajevaca "Pozdravi je, pozdravi" u heavy metal verziji. Kako je to dobro zvučalo! :-)

Infinitum је рекао...

Slavuj iz Mrčajevaca je veoma inspiritivan, kao i njegovo oblizivanje usana...
A sve je, Kajzeru, pocelo od tvog boravka negde u Sumadiji...

Kajzer Soze је рекао...

Šta bi tek bilo da sam išao negde na skijanje, Sent Moric ili tako neku atraktivnu lokaciju...

Infinitum је рекао...

ne znam, ali mislim da se bolje snalazim u ovim domacim temama...

amarilis.online је рекао...

Nekada davno, pre par decenija, u jugoslovenskoj zabavnoj muzici je bio jedan pevač, koji je bio jako poznat po istoj toj opisanoj radnji sa usnama, ali na žalost ne mogu da se setim kako se zove.

Infinitum је рекао...

verovatno Drago Diklic?!
siguran sam da se o njemu radi...