среда, 24. фебруар 2010.

Platani naše mladosti

Antiblogerka bi želela da se ostali blogeri angažuju oko zaštite platana u Bulevaru Revolucije. Poziva ih na akciju! Blogersku akciju. Kada je tako, i Kralj Pajaca ima nešto da kaže.
“Juče sam prošao Bulevarom. Prvi i za sada jedini platan je posečen kod Lipovog lada.
Kada sam u novinama pročitao tekst da je prvi platan 'pao' kod “Liona”, pomislio sam: on je tu bio onog davnog septembarskog dana kada sam pošao u Šestu… Dočekao me je, ispratio na prvi čas, a sada ga više nema… Čitave te jeseni me ispraćao i dočekivao, a sada je ostao samo panj.”
Kralju Pajaca nije teško da bude sentimentalan. Ništa lakše! Ali, da li je to dovoljno da spasi bulevarske platane?
Naravno da nije! Tako da će gorostasni platani nastaviti da padaju.
Kralja Pajaca zanima koliko je glasan i bolan zvuk sa kojim se platani stropoštavaju na asfalt? Da li to ljudsko uvo može da podnese?
Izgleda da može.
„Antiblogerko, to je sve od mene!
Vraćam se svojim uobičajenim blogerskim aktivnostima...“

Нема коментара: