среда, 15. јул 2009.

Gost: DUH [Ghost]

1.
PADOBRAN nije hteo da se otvori. vijorio se poput supenog rezanca u vazdušnom tunelu. nogama je dotakao tlo... kukovi su se nekako provukli kroz grudni koš, glava sa vratom uspela je da ostane tamo gde je i ranije bila, ramena su štrčala kao rogovi u visini ušiju. u nabreklim, crvenim, mrtvim očima očitavala se senzacija...

2.
NA raskrnici preko puta futoške pijace su dve pekare i ne zna se koja od njih ima lepši burek...
tu anketu do sada nisam video na nekoj novosadskoj televiziji ali moguce je da ce je biti... a šta ako pobedi ona što je dalje od raskrsnice u smeru sinagoge? e, onda cu ja biti u pravu.

3.
ISPOD beogradskog mosta "gazela" žive Cigani i ONI, u principu, žive u centru beograda, i to je fensi...
nemaju kanalizaciju i električnu enegriju i to nije fensi... nemaju cigani ni groblje a umiru! kako to? pa lepo... spaljuju svoje mrtve baš tu ispod mosta u centru beograda...

4.
DA li verujete da slobodan tišma vozi crveni ferari? ne? ni ja... ali šta ako da? zašto tako nešto ne bi bilo moguce? i ferari i tišma postoje i medjusobno su anatomski kompatibilni, slobodan sa svojim nervnim sistemom koji je povezan u motorički sistem sa njegovim rukama i nogama sposoban je da sedne u ferari i da ga pokrene... pa zašto onda sve to zvuči tako neverovatno? zašto!?

5.
A kako se zove tvoj penis? DA LI mogu da pogađam? na primer: kalašnjikov... ne? onda stiven sigal... ne? a da li je možda karadjorđe?... nije ni to? aha nije čovek, dobro... setio sam se! zove se peder, jel tako!?... nije? nije...

6.
Niš... prošao sam vozom kroz niš... još kao dete počeo sam da osecam averziju prema nišu, kragujevcu, pirotu, kruševcu, šumediji, jagodini i ostalim tim seljačkim govnima iz centralne srbije i šajkači... i onim debilnim pantalonama i opancima... i što je najgore taj smrdljivi i primitivno tupoglavi deo srbije se predstavlja u svetu kao asocijacija na državu... mentalitet tih ljudi je odvratan, sitničavi ciničan i izšajkačen... kopaonik i vranje su ok, a ova govna u sredini bih zalio betonom i napravio veliko perkiralište za ljude koji putuju iz osmanskog carstva u austrougarsku...

7.
KLJUčNA reč u životu jednog vrapca je "kavijar". iznutrice plavičastog sjaja ovog mirkoorganizma izuzetno su cenjene u svim delovima saudiske arabije. nikada se nije desilo da bi vrabac samovoljno napustio mesto boravka i odleteo u afriku, izuzev, ako ga na to prinudi ponuda...

8.
KAPETAN Nemo je znao da je kraj blizu... mora je oticalo ka centru, jezgru planete i nautilus ce za svega tri dana biti riba na suvom... zapalio je svoj tompus od morskih algi i umro od smeha...

9.
ZNAM kako istrebiti ljude! drvece mora da bude vece, mnogo mnogo vece i da se bavi politikom...

10.
TALENAT je 95 posto a rad 0,1 posto. ostalih 4,9 posto odlazi na letovanje. kada su upitali svetislava basaru, bog da mu dušu prosti u slučaju da je mrtav, koliko ima sati, on je odgovorio znam. znači nije bitno koliko se čovek trudi pri pokušaju umetničkog stvaralaštva vec da li mu inspiracija voli putovanja.

11.
NA Paliluli iz trole broj 28 pročitao sam na zidu koji je bio u prolazu: i žene prde. prolazili su zidovi i dalje i zgrade sa njima i ispod trole vukla se cvijiceva ulica. retko se čuje ženski prdež ali ako joj se prišunjaš poput lovca i strpljivo čekaš u tišini, uloviceš ga.

12.
LJUBAV je mesožder. zaljubljeni ljudi gube apetit i žene to znaju kad im partner dobija na kilaži da ljubavi više nema i ejakulacije postaju prevremene. ljubav voli meso da uzima, voli da ga troši i da ga jebe.

13.
NIKADA ali nikada! ne reci - ali... ali ce te odvojiti od od toga što si prethodno rekao, ubrizgati u tebe serum istine pa ceš govoriti same laži kada ti neko naredi da cutiš.

14.
JA cu mrzeti ledeno hladno sladoledom sa sedam kora ja cu lizati sam sebi ledja ! ja bih hteo da vladam! zaboravicu kornete i ružičaste oblake samo jedan je put koji vodi do trona... mi čekamo tvoj glas... mi čekamo tvoj glas... samo jedan je put koji dotiče nebo u ovim crelim letnjim danima- sladoled.

15.
FAšIZAM smisla kao i svaki drugi fašizam oslanja se na glupe i izdresirane ljude. čovek ce tražiti od drugog čoveka uvek da nešto ima smisla, svaki odstup od smisla je ekscentriranje iz stada osmišljenih ovaca.

16.
ZAVEZAO je za krevet i bakarnu žicu joj provukao kroz kapke i pritegao ih na gore da se ne zatvaraju. uzeo je fen i osušio joj oči.

17.
PRAVILA su uvek tako stara,
Zasto moram njima da se klanjam?
Nije vazno, pricaj mi o sreci,
Nesto lepo kao cokolada.

Ovaj put je porodicno stablo,
Mali prostor koji tako volim.
Sve je spremno, to je moja snaga
Nezni ljudi razlicitih strana.

18.
AJKULE nemaju kičmu, to je nesledstvo predhistorije. ajkule spavaju u pokretu, od rodjenja do smrti ona vrckaju guzom. predhistorija spava u pokretu sve do današnjeg doba, nešto te svrbi i ti se počešeš a kompjuter je sve savršeniji.

19.
IZBEZUMLJENO je gladala tanjir prepun trešanja. polarna noc ljuštila je njeno secanje na evropu, sloj po sloj, ljušturu po ljušturu, talog... u duši je osecala mrevinjak detinjstva ali trešnje su i dalje crvenele i ismevale realnost.

20.
STAJALA je ukopana u suzama i gledala ga kako odlazi... njegova silueta vec je počela da dotiče liniju horizonta kada je po poslednji put uzviklula: da li cu te ponovo videti!? zastao je i neokrecuci glavu dogovorio praznini ispred sebe:nikad... ali zemlja je okrugla i on ima magijske moci, i vec je u sledecem trenutku bio iza nje uzimajuci je od nazad i u rukama stežuci njene grudi.njen plač je u jecajima pretvarao u radosni smeh pa onda opet u jecaje ali neke druge vrste.

21.
UPRAVO sada dok vi ovo čitate slobodan tišma seda u svoj crveni ferari, stavlja na oči crne sunčane naočare, polaroid, ubacuje u prvu, pušta nogu sa kvačila i na novosadskom asfvaltu ostavlja još jedan stih.

22.
šTA treba da kupim u prodavnici? ulje ,kafu, majonez, kilo bele paprike, sir, origano, tost hleb, pomorandže i boje za televizor.da, sve je tu. ko nema u glavi ima u nogama zato ja sve zapisujem.

23.
PO novom zakonu Smederevske Australije dozvoljeno je pucati u penzionere koji sede na prozoru i bulje u prolaznike.

24.
UMNOžAVANJE vlastitih tragova postojanje na internetu je... moj hrčak ima svoj blog, moja šolja za mleko ima svoj blog, moj blog ima svoj blog, a hoceš i ti da postaviš nešto na moj blog... koga boli kurac za blogove?

25.
PA, ne znam... znaš kakvi su, primitivci, retro govna sa imenima i tim formalnim sranjima, vole da se trpaju i pokazuju, sigurno ce nas još ovda uznemiravati, remetiti našu bezličnu čistotu i slobodu od IMENA.

26.
GLUPI su i zakržljali ti imenovani. gde ti ljudi žive? u nekom 20. veku ili možda nešto još gore! pa naslovi su postali kao duvanska industrija- stvar za istrebljenje!... kome više treba neki naslov pa da ga pročita pa da kaže aha.. pa onda opet nešto "ispod" naslova... sve je to retro, nema se danas vremena za imenovanje i imena i IDENTITET AUTORA!... zato molim lepo identifikovane autore da ne SMRDE ovde u našem savremenom i lepom forumu!

27.
ISPRED naplatne rampe kod šimanovaca na autoputu beograd-zagrab sreo sam tri kurve ciganke. primetile su ne još dok sam bio u daljini izgledalo je čudno da neko u noci pešači autoputem.
Pitao sam za cigaretu i dobio celu kutiju tek načetog "davidova".
- Gde ideš? - pitala me jedna od njih.
Rekao sam da ne znam. šetao sam se Terazijama ranije tog dana, bilo je vreme ručka i pomislio: idem u Rumu...

28.
OTAC mu je rekao da ce ga nesreca pratiti sve dok je danil harms, napisao je danil harms i potpisao se danil čarms. mislio sam do susreta sa harmsom da je nikola tesla bio moj najveci kompleks.
Pre njih dvojice imao sam kompleks boga.

29.
INSPIRACIJA rumskog karikaturiste Toše Borkovica je jaje na oko.
Oko ulaznih vrata njegovog ateljea u Rumi je žuta boja posle koje naravno nastupa bela. kroz to "jaje na oko" ulazi se u atelje na čijim su zidovima svuda nacrtana "jaja na oko", podmetači za čaše na stolu su u obliku "jaja na oko", stolnjak je "jaje na oko" itd...
Dok sam putovao za beograd iz rume i nazad za vreme studentskih dana, sretao sam tošu borkovica u vozu i autobusu, i uvek sam gledao u njega kao u neko čudo ali sam dobro pazio da me ne primeti... jer sam mu jednom pogledao ravno u oči, i tamo sam video "jaje na oko".

30.
DREKAVAC
je duh novorodjenčeta umrlog na porodjaju... ali znam ja mnogo strašniju priču... pčela koja leti nocu od cveta do cveta je SKAMAGDA.

31.
OSECAM se tako beznačajno posle sexa u kom ona nije doživela orgazam. ona i pre nje mnogo njih. previše...
Tek smo se upoznali, pre nedelju dana. imali smo do sada dve "seAnse", jedna se upravo završila, pre sat vremena, otišla je... pitao sam kako stoji stvar kod po pitanju orgazma, koliko puta ga je doživela i dodao sam upitno" ne tako često?". rekla je "da", ne tako često. ponovo sam je pitao da li si doživela orgazam barem deset puta u životu, onda je priznala, samo jednom i dodala "to sam sama sebi uradila"...
Mlada je, ima 22 godine, sa 16 je "počela". ja znam u čemu je problem, obožavam da lečim... volim je...

32.
KOJI JE DANAS Dan? UTORAK ČINI MI SE? NISAM SIGURAN...
jul je mesec, znam, negde pri kraju. za nekoliko dana dolaze svemirski djubretari, moram da pripremim smece koji ce da odnesu. ubacicu tamo u opatke i svoju savest, nije mi više potrebna, ne činim više ni dobra ni zla dela. ne smem zaboraviti ni stare patike "nike", umorne su, ne žele više da hodaju, svuda su bile... lion, monpelje, strazbur, vilafranka del penedes, prag, usti nad labem, ruma novi sad beorgad indjija, italija slovenija, hrvatska, azurna obala... ove nove crno-sive "dada" nekako su lenje ili možda mudre?...

Нема коментара: