среда, 24. март 2010.

Pesnik diletant

Pesnik diletant tvrdi da je puno pajaca na ovom svetu, tako da nema nikakvih (ni posrednih, a ni neposrednih) dokaza da je on svoj pesmuljak posvetio upravo Kralju Pajaca.
Njemu je jedino, kao i svakom drugom diletantu, važno da nema dokaza: to je osnovni aksiom diletantizma.
- Imate li vi dokaza da sam ja Kralju Pajaca rekao "Bravo, glup si", ili samo pretpostavljate da jesam?! Ne, ja sam to rekao tek onako, u prolazu... Možda svom ocu, svojoj majci...
U redu: odbranio si se, pesniče diletante! Uspelo ti je.
Niko te neće razapeti na krst. Produži svojim putem...
Diletantskim putem.

5 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Pa možda je čovek stavrno pesmu posvetio nekome od svojih bližnjih! A tebe, Kralju, puko egocentrizam,pa odmah misliš da se ceo svet vrti oko tebe! ccc

Infinitum је рекао...

izgleda, kajzere da mi je to najveća mana - egocentrizam.
Popraviću se, ne brini...

Retka Zverka је рекао...

Znaš šta, ja mislim da čovek tebe u stvari gotivi, nego se samo pravi. ;-P

amarilis.online је рекао...

Ma garant te gotivi!

Infinitum је рекао...

Verovatno ste u pravu...