петак, 26. март 2010.

Krv, znoj i suze

Na književnoj večeri Kralj Pajaca je upoznao S. M. U kratkom razgovoru on je rekao da je bloger, i da ima svoj blog na SEECULTU.
Pajaco će posetiti njegov blog, pogledati o čemu S. M. piše...
Zapisi idu pod zajedničkim nazivom - EGO TRIP. To i nisu tipični blog zapisi već skenirani novinski članci.
Pajaco je otvorio „Ego trip 3 ili kako sam iznenada primetio da više nisam slikar".
„Ego trip 3“ je intervju iz 2007. godine. Na pitanje novinara: „Zašto ste napustili slikarstvo“, g-din M. je odgovorio:
"Ono je mene napustilo!"
To je slično kao kada bi Kralj Pajaca na pitanje nekog virtuelnog novinara: „Zašto ste napustili književnost“, odgovorio:
"Ona je mene napustila, i otišla nekim svojim putem...
Sve ostalo su krv, znoj i suze..."
Tako da bi Pajačev odgovor bio razuđeniji i sa više detalja.
To se nije tako skoro dogodilo: pre dvadeset godina. Tada je S. M. napustio slikarstvo.
Ex-yu roker No. 2 je napustio muziku i krenuo putem slikarstva, dok je S. M. napustio to isto slikarstvo, i krenuo blogerskim putem.
Krv, znoj i suze...

3 коментара:

stjepan mimica је рекао...

Krqalju pajaca,
Ako si bloger, procitaj blog o blogu:
http://www.seecult.org/blog/1722/taras-buljba

stjepan mimica је рекао...

Cituckao ti blog.
Dopada mi se. Kratko, izostreno, svakodnevno..
Pozdrav S.M.

Infinitum је рекао...

Stjepane,
drago mi je da nemas nista protiv ovog zapisa...
Pozdrav i tebi, Stjepane,
od KP-a!