петак, 6. новембар 2009.

SIZIF O MENI: Nepostojeća vrsta kraljeva

Ti si ona, valjda nepostojeća, vrsta kraljeva koja ne ljuti svoje podanike. Dobri kraljevi postoje samo u bajci i izgleda na blogu. Kao jedan od tvojih podanika, nisam ljut na tebe zbog pozajmljivanja slike (sa) mog bloga. Naprotiv, drago mi je da o našem zajedničkom prijatelju progovorimo istim jezikom, i delimično istom sliikom. Nije vreme koje sam proveo na blogu bog-za-kako dugo za neke blog sistema na kojima se ništa ne dešava, ali MB je proživeo za moje tri godine boravka ovde mnoge promene. mnogi su nas napustili. Nekako sam ti ja takve sreće da ne može ova zemlja toliko da se smanji da bih ja uspeo da pređem granicu: Tako mi se, nažalost, i Beograd sve više udaljava, a ona nekada čuvena blog-okupjanja su mi neispunjeni san.
Tako, i Mungosa sam poznavao samo preko onoga što sam o njemu čitao i ponekad samo jedan njegov komentar tako razvedri dušu, kao da ga znam milion godina.
Eto tebi prilike za dilemu: naljutiti se ili se ne naljutiti na mene zbog ovoliko dugog komentara. Pozdravljam te!

2 коментара:

Sizif је рекао...

Zaslužio si.

Infinitum је рекао...

Ako je tako, Sizife, onda sam ponosan. Zaista!