петак, 13. новембар 2009.

Are You Lonesome Tonight?!

Are You Lonesome Tonight?
Ne, nisam. Imam neko fino društvance iz kraja. Tako je ugodna atmosfera.
Začudo, na CD plejeru se vrti ELVIS PRISLI.
Eto tako, dobio je šansu. I on peva: "Are You Lonesome Tonight", a niko od nas iz ekipe nije sam. Svi smo tu, zajedno.
KO je napisao tu pesmu i kada?
Roy Turk and Lou Handman i to još 1926. godine!
Godinu dana kasnije rodio se moj otac. Da, rodio se. Tu negde u Srbiji. (Tačno znam gde se rodio, kao se selo zove, ali koga to zanima?!)
Četvrtoga aprila 1960. godine ELVIS je snimio nevedenu kompoziciju.
Tada sam se već i ja rodio. Bilo me je na ovom svetu.
Istina, tada se nisam zvao niti sam bio Kralj PAJACA ali sam postojao. Moja egzistencija je otpočela... ZAKOTRLJALA SE SA ZVUCIMA ROKENROLA.
A gde je Elvis snimio pomenutu kompoziciju? U Nashville studios.
Onda je započeo njen život... Veoma uspešan život. Harala je po top-listama! O, da: baš je harala! Prosto ih je pustošila kao onaj azijski cunami. (Ili bi bolje poređenje bilo - KAO AKTUELNI SVINJSKI GRIP.)
Na prvom mestu je bila šest nedelja! U SAD-u. U Engleskoj - četiri nedelje.
U koliko primeraka je prodata? ČETIRI MILIONA KOPIJA ili primeraka.
Kompozicija Are You Lonesome Tonight je bila A-strana.
Na B-strani ste mogli da čujete -- I Gotta Know.
Sada stižemo do GREMIJA. Gremi nagrade ili Grammy Award.
Evis je nominovan u više kategorija, ali je ostao bez GREMI nagrade.
Hronoligija i dalje...
STIŽEMO do 26. avgusta 1969. godine. Nedelju dana ranije Nil Armstong je koračao Mesecom. Bila je to misija, ako se dobro sećam, APOLO 11. Uspešna, za razliku od misije APOLO No. 13.
Avgusta 1969. g. Elvis Prisli je bio u LAs Vegasu i nastupao u jednom od hotela.
Između ostalih, izvodio je i pesmu ARE YOU LONESOME TONIGHT.
LYRICS. TEXT.
I to je lako naći na NET-u. LYRICS pesme sledi...

Are You Lonesome Tonight
Do you miss me tonight?
Are you sorry we drifted apart?
Does your memory stray
To a bright summer day
When I kissed you and called you sweetheart?
Do the chairs in your parlor seem empty and bare?
Do you gaze at your doorstep
And picture me there?
Is your heart filled with pain,
Shall I come back again?
Tell me, dear,
Are You Lonesome Tonight?

I wonder if youre lonesome tonight
You know someone said that the world's a stage
And we each must play a part.
Fate had me playing in love with you as my sweet heart.
Act one was when we met, I loved you at first glance
You read your lines so cleverly and never missed a cue
Then came act 2, you seemed to change, you acted strange
And why Ive never known.
Honey, you lied when you said you loved me
And I had no cause to doubt you.
But I'd rather go on hearing your lies
Than to go on living without you.
Now the stage is bare and I'm standing there
With emptiness all around
And if you won't come back to me
Then they can bring the curtain down.
Is your heart filled with pain?
Shall I come back again?
Tell me, dear,
Are You Lonesome Tonight
?

Pogledaću koliko je (tačno) sati - podne je (12:10 h), petak, 13. novembar. Godina već znate koja je: dvehiljade deveta.
To nema nikakve veze sa noćnom atmosferom, nema nikakve veze sa samoćom, nema nikakve veze sa LAS Vegasom, Gremijem... itd... Apolom 11, 13...
Pa, OK. Ja sam samo bloger i moj posao je čisto blogerski. I ovo je još jedan zapis koji Vam servira KRALJ PAJACA. (Take it, or leave it!)
On nije KRALJ ROKA kao što je to bio Elvis PRISLI, ali je ipak nekakav kralj.
Odjavljujem se uz zvuke pesme ARE YOU LONESOME TONIGHT...
Doviđenja, zdravo, ugodan dan...

[5]

Нема коментара: