среда, 11. новембар 2009.

NIK HORNBI o ARSENALU, fudbalu, navijačima...


Nik Hornbi (u daljem tekstu N.H.): Hteo bih da kažem nešto suvislo o “Arsenalu”, fudbalu, navijačima...
Jedino o književnosti i svojim romanima ne želim ništa da kažem.
Kralj Pajaca (u daljem tekstu K.P.): Izvolite, g-dine Hornbi! Na pravom ste mestu! K. P. Vam stoji na usluzi, kao i njegov CENJENI I RADO ČITANI blog.
N. H.: Navijači “Arsenala” su razmazotine!
K. P.: Mislite razmazotine ili brljotine? Mislim da je reč "razmazotine" malo nedoterana. Pravilnije se kaže: oni su brljotine.
N.H.: Ostajem pri svom tvrđenju da su oni - RAZMAZOTINE.
K. P.: Ne, ne, ne može to tako! Navijači “Arsenala” su BRLJOTINE, a ne razmazotine.
Žao mi je, ne poznajete baš sasvim dobro srpski jezik.
N. H.: A ko ste vi g-dine K. P. da me ispravljate, cenzurišete... Ko ste Vi, uopšte?!
K. P.: Ja sam Kralj Pajaca, beogradski bloger. To sam ja lepo i uredno podšišani, g-dine Hornbi. I ovo je moj, a ne Vaš blog, gdine HORNBI!
Na Vašem blogu, ako ga imate, slobodno možete da pišete “razmazotine” (ah, ti razmaženi, razmazani Englezi!), ali ovde - ne!
Naravno da je to bio kraj net-intervjua.
Da nije bio kraj sada biste ga čitali u nekom cenjenom dnevnom/nedeljnom listu.
Ovako, samo na blogu Kralja Pajaca.

Нема коментара: