петак, 10. април 2009.

Sedamnaesti Setwahov zapis


"Kad se misli smire i sama vatra je hladna i osvežavajuca" rekao je budistički sveštenik svojim mladim učenicima, dok su zaključani sedeli u zgradi koja je gorela.
njemu je bilo lako, oni su morali u tom momentu brzo da uče.
- Znao sam da cu danas jesti! - rekao sam u novembru 2003. godine u stanu Biljane i jJlene na Novom beogradu kada sam dobio kroasan na tanjiru oko devet sati uveče.
- živim blizu, ali idem daleko - odgovorio je Pixi u kafe "pub" u rumi, na pitanje gde ide.
- Vrati mi moju kurvu! - proderao se Milic na žurci u trenutku kada su svi neplanirano u jednom trenutku prestali da govore.
- Suze su joj curile niz ledja - je bio lapsus Milice na času srpskohrvatskog jezika.
- U životu ima više mašte nego u snu - reči su potomka čoveka koji je otkrio Ameriku, kao komentar na pitanje šta misli o svom slavnom pretku.
"Too much is not enough"- refren pesme "oh no! bruno!" od grupe Nomeansno.
I još jednom: TOO MUCH IS NOT ENOUGH...
I još jednom: TOO MUCH IS NOT ENOUGH...

Нема коментара: