недеља, 24. јул 2011.

Pet komentara

Blogeri su čudnovata voćka .
Tako bar misli Kealj Pajaca.
Eto, nedavno (koliko juče) on je napustio jedan Blog Portal, oprostio se od svih... i uputio ih na ovu adresu:

Sve je to OK... (nije da nije...)
A, evo i tih pet komenata koje Vam je KP UuNASLOVU blog-zapisa obećao.
Prvi je Sizif.
:::Sizif:::
Nova adresa nema rss feed, ili ja ne vidim. A ja navikao da mi sve dođe "na tacni", a ja samo da kliknem.
:-)

kraljpajaca
nešto ovako, sizife
http://kraljpajaca.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=rss

:::Adrian:::

Jel bar jeftinije? ili je veca kvadratura?

Sizif
Tačno to, Kralju! Hvala ti. Bićeš praćen!
:-)

::: Sanatorijum:::

mojih te 16 svevidetjih ochiju prate kud god da kreneš.

kraljpajaca
e, pa DRUGARI vredelo je zaslužiti ovih pet komentara.
POZDRAV!!!

PS
 Adriane, nekada se dešava da iz boljeg odeš u gore.
Teški su ovi dani i vremena za sve blogere, pa tako i za KP-a.

Нема коментара: