недеља, 17. јул 2011.

Živko Ivković: Kekec, Plavi vjesnik i Megalomanija zajedno



"Knjigu sam pročitao. Razumeo sam je kao dijalog izmedju vas dvojice, tebe i onog drugog Setve Kutene, čini mi se, i to je za mene nešto sasvim novo.

Vrlo sam zadovoljan da je jedna takva knjiga došla u moje ruke. Nešto slično nisam imao priliku čitati. Verujem da ste vas dvojica pioniri kada je “this” način pisanja u pitanju. Moja mana je da se toliko uživim te tako uvek unapred razmišljam šta će se dalje dogoditi u knjizi. Tako je bilo i sa ovom. Verujem da su na mene ostavili traga “Kekec” i “Plavi vjesnik” iz onih dečjih dana kada je u stripovima uvek, dole u dnu, stajalo: "nastaviće se"!"
(izvod iz e-maila)


Nešto više o autoru teksta Živku Ivkoviću možete pročitati na sledećem:

3 коментара:

emo_serpica је рекао...

Odlična kritika.Posebno mi se dopada sećanje autora na "Kekec" i "Plavi vjesnik"!Čini mi se da je u "Plavom vjesniku" izlazio strip o Rip Kirby-u (fini, uglađeni g-din detektiv sa naočalima i lulom).

Infinitum је рекао...

Ja imam secanja na KEKEC i "Princa Valijanta".

Анониман је рекао...

Зашто не:)