понедељак, 30. март 2009.

POLEMIKA

Polako, ali sigurno, Setwah i ja ulazimo u polemiku.
Ja sklon trešu, on megalomaniji. Setwah misli da će karbon fiber SVE da reši na ovom svetu, ja, opet, ne želim ništa da znam o tom (kompozitnom) materijalu.
I to što sam saznao, ničemu ne služi. Više je to prepotentno proseravanje napaljenih momaka kojima sadašnjost ništa ne znači (jedva priznaju njeno postojanje), a ubeđeni su da će budućnost da eksplodira pred njihovim očima! I da će, u tom trenutku, sve videti, doživeti…
Kada smo kod megalomanije: ona je smeštena u mozgu, a ne u automobilu u kojem sedimo i vozimo brzinom od 340 km/h.
Bicikl od 1.730 dolara, i Srbina koji ga jaši njujorškim/čikaškim parkovima da ne pominjem. Da neko može toliko da pukne, i kupi bicikl od… Ne mogu ni da napišem tu novčanu sumu! Vrti mi se u glavi od tolikog novca.
Tip je oličenje megalomanije, i neka mu je Bog u pomoći!
Sa takvima, Bog zna da izađe na kraj.

Нема коментара: