петак, 24. јун 2011.

Nema više BUNDOLA (ali zato ima Meursaulta)

Sticajem okolnosti KP više ne zalazi na BUNDOLO. Bilo pa prošlo... prohujalo sa vihorom i ZI WEBMANOM...
Ali zato bloger Meursault zalazi i dalje na Bundolo. A tamo zalazi i momak iz KG-grada zvani LESTAT. Eh, Lestat: upoznao sam ga na Sajmu Knjiga... Meursaulta nikad i nigde nisam upoznao... Rano je za to. Ima vremena... A možda i nema?! Ipak, vreme se troši... ruinira...
Zaključak: budući da KP sve manje ima svog posla na NET-u onda je tu da preporuči/prosledi neki zanimljiv link, zapis... itd...
Što bi (kao optevao) g-din Bajaga:
- Šta bi rekao Koltrejn?
A R. M. Točak bi odgovorio:
- Šta Koltrejn ima da kaže za Bajagin pesmuljak?! Iskulirao bi ga...
U svakom slučaju

4 коментара:

Unknown је рекао...

Naterao si me da uhvatim gitaru u ruke, a prsti me bole kad dugo ne sviram.
Zanimljiva je to stvar, kad ne sviraš, kako bih rekao, svetski. Kad si prinaučeni samouk. Mogu da te taknu dve verzije istog muzičkog komada: originalna, i tvoja, lična.

Infinitum је рекао...

eto,
Meursault
uradio sam nešto korisno ovog jutra, ovog dana...

Unknown је рекао...

http://www.youtube.com/watch?v=z4PKzz81m5c
Za uspešan predstojeći dan. :)

Infinitum је рекао...

hvala druže za LINK.
i mi džezeri imamo dušu
;)