среда, 22. јун 2011.

Civilizacijski napredak

Ta davna vremena su prošla. Kada neko želi da se sa Kraljem Pajaca razračuna može to da uradi i preko Interneta, a ne direktno - licem u lice. Za razliku od davnog beogradskog mangupa koji je imao bar ulične manire u pitanju su najobičnije kukavice.
Na svom blogu postaviš tekst protiv Pajaca, i obavio si posao. Rekao si mu: "Bravo, glup si!", a da nisi ni morao sa njim da se suočiš.
To se zove civilizacijski napredak.

(Fragment iz kratkog romana ISEČCI,
izdavač: ALMA, Beograd - 2010)

13 коментара:

Kajzer Soze је рекао...

Ko te, bre, to nagrdio?

Анониман је рекао...

Stole,vole !

Infinitum је рекао...

Poslacu ti link od Degenerika.
A ocigledno je to ovaj dole (tj. sad je iznad mene)
maloumni ANONIMNI.

Kajzer Soze је рекао...

Ja ostavio komentar, ali je uključena moderacija, tako da ne verujem da će ga objaviti. Ja obožavam te anonimne što ostavljaju komentare.

Infinitum је рекао...

Svi ih obozavamo Kajzere.
Jako fine i uctive persone...

Retka Zverka је рекао...

Dragi Kralju Pajaca, nemoj da mi se sekiraš. Ko jebe zlonamernike! Pa budale same niču, ne mora čovek ni da ih traži. :-) Ja sam isključila mogućnost anonimnog komentarisanja.

Infinitum је рекао...

Ja, Zverko nisam toliko "pametan" da iskljucim anonimne...
Mada mi nista ne smeta da ih brisem i 'post festum'.
Ovaj Anonimni neka stoji, neka se kiseli... Pretpostavljam da mu je pravo ime Stole(?!)

Retka Zverka је рекао...

U, bre čoveče, pa nisam mislila ništa loše kada sam pomenula to isključivanje anonimnih komentatora. Ne znam, ja bih na pesmu odgovorila pesmom ili pesmom u prozi. Mislim, onako umijetnički. Pozdrav od mene. :-))

Infinitum је рекао...

ni ja nisam mislio nista lose. Samo, zaista me mrzi da pogledam sve mogucnosti koje su mi date da kontrolisem komentare. Uvredio sam sebe, a ne tebe, Zverko.
Sto bi se reklo - kratak ti je fitilj.
:))

Retka Zverka је рекао...

Još sam mlada, ću se naučim mudrosti i strpljenju. Izgore mi fitiljče, odoh da nastavim sa pisanijama. :-))

Infinitum је рекао...

KO IMA fitiljče taj ima i - FENJERČE.

amarilis.online је рекао...

Dragi moj K.P. pa valjda si ti naučio za kim se prašina diže! Ja se ne bih baš nešto jedila da sam na tvom mestu, čovek očito prati pažljivo taj rad, a to što mu nešto smeta, pa njegov problem. Još se potrudio da se sve rimuje.
Ali lepo je videti to viteštvo kod tebe. Svaka čast!

Infinitum је рекао...

Eto, Amarilis, i blogeri drzi do nekih starih vrednosti...
Hvala na blogerskoj podrsci
:)