понедељак, 13. јун 2011.

Antun Domazet: Majica sa likom Che Guevare

JEDNOM sam zamalo dobio dobre batine od nekih "kvazidesničarskih nacionalističkih mrzitelja svega pa i samih sebe" jer sam imao majicu sa likom Che Guevare.
Naravno ja sam bio sam, a njih je bilo desetak, a pošto su u pravilu pičke: ne pada im napamet da se pobiju jedan-na jedan, nego svi na jednoga…
Ja sam imao sreće jer je to bilo u mom kvartu (periferija Splita) gdje su oduvijek „luđaci“ koji su se taman vraćali sa neke utakmice i kad su me vidjeli odmah su počeli vadit palice i zaletjeli se na ove debile…
Tako sam ja samo prošao sa jednom šakom u glavu, a mogao sam puuuuno gore.
Najpoznatiji grafit u mom kvartu je:

DA JE ISUS S BRDA BIJA KO BI GA RAZAPET SMIJA

Split je relativno veliko selo. Manje-više…

(ANTUN DOMAZET, momak iz SPLITA (CRO) je pesnik sa BUNDOLO-sajta)

Нема коментара: