понедељак, 20. јун 2011.

Almost blue



Otkrivši u meni starog, preplanulog džezera bloger Meursault (ČIČAK NA VETRU) je odlučio da mi preporuči neke linkove.
Naslov kao što je (Amazing Jazz song) Almost Blue (by Chet Baker / Lyrics : Almost blue) potpuno je/sasvim prihvatljiv za pomenutu vrstu džezera.
Izvođač je Chet Baker. Pa, ko je on, pita se KP (a možda i vi, dragi čitaoci)?
On je... Pa, tu je nezaobilazni GUGL da mi priskoči u pomoć i odgovori ko je - Chet Baker. Jer...
23. decembra 1929. godine kada se ČET BEJKER rodio, moj otac je imao dve godine, a kada je umro - 13. маја 1988. g. - mom ocu je ostalo još šest godina života...
Čet je u levoj ruci držao cigaretu a u desnoj trubu. Na glavi je imao šešir. I nosio je brkove, i ručni sat... I imao je malo dužu kosu. Smrt je od njega bila udaljena tek pet godina: opisani izgled Četa Bejkera je iz 1983. godine.
Pomenute 1983. godine g-đa Smrt od moje majke uopšte nije udaljena: ona umire upravo te godine. Na samom početku... januar, sneg, pravoslavni Božić...
Za razliku od mene, blogera KP-a, Bejker je rođen i odrastao u muzičkoj porodici: njegov otac je bio profesionalni gitarista.
Hej džezeri, nabaciću vam još nekoliko rečenica o g-dinu Bejkeru a za ostalo se potrudite sami.
Ne mogu i ne smem da vas razmazim. Upropastiću vas... Ionako ste već pola upropašteni...
Sa šesnaest godina Bejker napušta školu i ubrzo odlazi u vojsku. Onda Berlin...
Dolazi 1950. g. i on više nema šesnaest godina...
Kao što rekoh za ostale podatke iz biografije Č.B. potrudite se sami... Od mene je ovo sasvim dovoljno...

4 коментара:

Unknown је рекао...

Osnovna mera za džezerizam (koliko si džezer) je 1 Džezijus (1 Dž).
Jedan Džezijus se definiše kao količina duše u kiloempatijama po broju pridržavanih moralnih normi na kvadrat u jedinici života.
1 Dž = kEm / Mo(norm)^2 * 1Ž

Samo sam izračunao... :)

Infinitum је рекао...

eto koliko sam džezer - da odsviram ništa ne znam, ali da napišem jedan nadahnut ili polunadahnut text o džez muzičaru, e za to imam snage i volje...
Dakle, mali, sićišan omaž g-dinu Bejkeru.
samo to...
dovoljno.

Vladimir је рекао...

Dobar omaž!

Infinitum је рекао...

hvala,
Buči!