четвртак, 29. септембар 2011.

(Spremi se za) Let u Blogosferu

Na stranicama somborskog AVANGRADA objavljen je prikaz KP-ovog kratkog fragmentarnog romana ISEČCI (Alma, Bg - 2010) koji je svoju pretpremijeru imao na ovom blogu. I neke svoje junake je "pokupio" sa ovoga bloga - Amarilis, Kajzer Soze... Retka Zverka...
Autor teksta u AVANGRADU je urednik časopisa Branko Ćurčić.
Šta još?! Ništa više... Ili skoro ništa...
Kao i uvek Vaši inventivni komentari su potrebni, neophodni.. etc...
A AVANGRAD u PDF-formatu možete daunloudovati sa sledećeg --- LINKA.

(izvor --- AVANGRAD, Sombor)

4 коментара:

Dragana Amarilis је рекао...

Izgleda da me dugo nije bilo u poseti kod Kralja. Prijatno su me iznenadile nove "Kraljeve odaje".
Da li ćete biti na Sajmu knjiga, dragi moj Kralju?

Infinitum је рекао...

Dragana Amarilis,
junakinjo ISEČAKA
(koja sada ima REDOVNU kolumnu u POLITICI)
odgovor je - da, biću na sajmu, na štandu mog dragog izdavača. A da li ćete Vi biti?!

Dragana Amarilis је рекао...

Mi ćemo biti, dragi moj Kralju u redovnoj poseti sa kupljenom ulaznicom, bože zdravlja, što bi se reklo :-)
Junakinje Isečaka niko ne zove na sajam :-(

Infinitum је рекао...

Vi ćete biti Amarilis u svakom slučaju prisutni.
Kao junak Isečaka uredno složena i odložena na police gde su i ostali papirni junaci...
A kao Beograđanka koja posećuje sve značajnije kulturne manifestacije u gradu isto tako ćete biti prisutni u HALI 1 bgd Sajma poslednje nedelje oktobra...