недеља, 7. новембар 2010.

Zagrljaj

Ono što ljudsko telo voli, što mu prija, jeste i zagrljaj, a ne samo hrana, crvene i crveno-crne haljine... Skupoceni parfemi i kreme...
Pa, kada je još tu i foto-aparat da to zabeleži, sačuva za budućnost... Za Večnost što bi neko (pogrešno) rekao.
Na fotografiji koja je dospela do Pajacovih očiju su popularna beogradska kantautorka Leontina Y i njen suprug.
Na njihovim licima su osmesi koji odražavaju njihovo unutrašnje stanje, a ono može da se opiše sledećim rečima:
"Mi smo mladi, lepi i srećni. I volimo se..."
Njihova nasmejana lica odmah podižu i Pajacovo raspoloženje. Toliko da ne uspeva da se uzdrži već glasno izgovara:
- Hej, zaktorljaj se moja sudbino... Zakotrljaj se kao kamen koji se kotrlja niz strmi breg... Spusti me u dolinu punu sočne, zelene trave, potočića koji žubori...
Punu dece koja se igraju, letpira koji lete, žaba koje krekeću...
Samo se zakotrljaj moja sudbino...

2 коментара:

Amarilis је рекао...

Jao Kralju, koja si ti dušica!
P.S. Baš lepo što te je naš(a) Kajzer(in) inspirisao da svratiš u komšiluk i oglasiš se. Meni je uvek drago da čujev kraljevko mišljenje :-)

Infinitum је рекао...

dobro je amrilis da postoje itakvi -
oni kojima je stalo do mog skromnog mišljenja...
:-)