четвртак, 25. новембар 2010.

U zemlji Srbiji Neko i čita...

Ispod jednog od svojih zapisa na Netu Pajaco je našao sledeći komentar:
"Pročitao sam knjigu koju sam našao na ormanu jedne drugarice u Arilju sa leve strane kada se izađe iz glavne ulice dok si leđima okrenut prema crkvi."
Autor komentara je, naravno, Neko. On je taj koji u zermlji Srbiji čita knjige, a ne radi nešto drugo ili treće.
Ali njegov opis je tako poetičan: on pominje i crkvu, i drugaricu, i orman. I knjigu!
Tako se Neko u velikom stilu vratio i ponovo uspostavio neki vid komunikacije sa Pajacom.

4 коментара:

Анониман је рекао...

Ovo mi liči na onaj grafit sa Berlinskog zida. Niko nije savršen. Ja sam Niko. :-)

Infinitum је рекао...

liči ali je malo bolji i mudriji od mog naslova...
:)

Анониман је рекао...

...e bas neverujem :)

Infinitum је рекао...

kome ili cemu,Sara?!