понедељак, 16. август 2010.

PIĆE KOJE PIJU KLINCI IZ MOG KRAJA



Sa okusom soli


Uvek sam bio pomodan, ne krijem. U tome nema ničega lošeg. Naprotiv.
E, pa ovako: leto je i osveženje dobro dođe. Neophodno je.
I šta je na raspologanju? "Jamnica" sa okusom šumskog voća, na primer. To je bio moj izbor za ovo leto.
Ali ne i klinaca iz mog kraja. Oni su inventivniji, sofisticiraniji, tako da je njihov izbor - "Aqua viva SPORT".
Mada piće kupujemo u istoj samousluzi - "Maksi".
Stajali su ispred ulaza u školsko dvorište i držali vitke, plastične boce u rukama. To je bio njihov izbor za ovo leto. Ništa ekstremno, ništa opasno...
Prolazio sam pored njih i pitao se: "U čemu je tajna? Zašto je upravo AQUA VIVA sport njihov izbor?!"
Lukavi su ti klinci, sve znaju, ništa ne prepuštaju slučaju. Imaju vremena, vreme je na njihovoj strani... A eto ja žurno prolazim pored njih sa "Jamnicom" u rukama, i krećem u popodnevnu šetnju. Osamljen grabim za još nekim kilometrom.
A oni mirno stoje ispred školskog dvorišta i nigde se ne žure. Rashlađuju se AQUA VIVOM, i...
U redu je, dečaci: naučio sam lekciju. Od danas i ja pijem "Aqua viva sport"!
"Jamnica" sa okusom šumskog voća je po strani. Odustao sam od nje. Izgubila je bitku...

Нема коментара: