четвртак, 24. децембар 2009.

Boris Starešina

Još jedan bloger kog sam upoznao i čiji je blog trenutno u stanju mirovanja jeste Boris Starešina. Njemu nije potreban nikakav nick-name: prezime mu je dovoljno neobično da ga zadrži. Drugih Starešina na Netu nema. Boris je jedini.
Moja avantura mu ne deluje dovoljno kvalitetno, i misli da je ispod mojih mogućnosti.
Tako Boris misli. Cenim njegovo mišljenje, ali... NIsam ja više onaj čovek koji je sa njim sedeo u jednoj beogradskoj kafani... Znam da nisam.
Mnogo sam se promenio, evoluirao. Sazreo.
Tako da je, Borise, Kralj Pajaca ovo što jeste, a ne ono što je bio. I tek ga očekuju velike promene. Otvorenih, razgoračenih očiju ulazi u ono što je pred njim.
Ipak je ravnodušan. Najravnodušniji od svih blogera čije blogove posećuje, o kojima piše...
Jedino mu Perceptor delimično u tome konkuriše. I on je savršeno ravnodušan...


1 коментар:

Анониман је рекао...

1